perjantai 8. lokakuuta 2010

Sori et en oo kirjotellu.

Moips! Sori et en oo kirjotellu mutta en oo päässy koneelle. No mites teillä menee?  Smashing pandaceis oli viikonlopun ja maanatain esiintymässä ja  eloise on lähettänyt teille kirjeen. Minulla ei ole vielä pokoa. Ja muuten Hannahmontanaa voisitko tehdä jotain kivoja kuvia. Esim. olen jo kyllästynyt vanhaan ylikseeni oisi tosi kiva jos voisin saada semmoisen missä olen kultis ja minulla on hienot vaatteet. Ja opin ruutukaappauksen niin otan kuvan ja lähetän sen sulle sillain. Ja sitten tänään sain kultasen takin ja tein ostoslistan mitä puen uuteen ylikseeni päälle :D

3 kommenttia:

  1. Moi! Saat tietysti sellasen kuvan. eikä mitään kiirettä ottaa sitä kuvaa kun jaksan oottaa. Ja muutes sulla tulee lukijoita nopeemmin kun mulla :D

    VastaaPoista
  2. nopeammin kun mulla kuule hanamontana mää iiän kyllä että puhut tolle mut hei kamaand kato mua

    VastaaPoista
  3. ????! Anonyymi mitä ihmettä höpötit?

    VastaaPoista

Kiva jos kommentoit! Mutta ethän kirjoita mitää rumaa ;)